ZWROTY I REKLAMACJE
ZWROTY
Kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia/produktu. Nasz sklep zobowiązuje się do zwrotu wszystkich pieniędzy otrzymanych od Kupującego, tj. za produkty oraz koszty dostawy (wg najniższej stawki obowiązującej w cenniku) do Kupującego w terminie 14 dni od otrzymania informacji o zwrocie lub 14 dni od otrzymania zwracanych produktów. Zwrot płatności nastąpi tą samą metodą jaką było opłacone zamówienie lub na konto bankowe podane w formularzu odstąpienia od umowy, nie później niż 14 dni od otrzymania informacji o zwrocie lub otrzymania zwróconych produktów.
Kupujący zobowiązuje się zwrócić dostarczone towary w stanie niepogorszonym ponad zmiany, będące wynikiem korzystania z towarów w sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towarów zobowiązuje się do zwrotu zakupionych produktów do sprzedawcy oraz pokrycia kosztów dostawy.
Aby dokonać zwrotu prosimy wykonać poniższe kroki:
- Pobrać i wypełnić formularz zwrotu.
- Solidnie zapakować zwracane przedmioty i załączyć formularz zwrotu do paczki ze zwracanymi produktami.
- Wysłać paczkę na poniższy adres:
Artaj Paweł Baj
Ul. Lubostroń 37/59
30-383 Kraków
Tel. 668 019 913
Email: kontakt@intoart.pl
Paczkę można również wysłać do Paczkomatu InPost pod adresem:
Paczkomat KRA121M
Czerwone Maki 53
30-392 Kraków
Podając poniższe dane kontaktowe:
Artaj Paweł Baj
Ul. Lubostroń 37/59
30-383 Kraków
Tel. 668 019 913
Email: kontakt@intoart.pl
Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem.
W celu przyśpieszenia zwrotu płatności prosimy Państwa o wysłanie wypełnionego formularza zwrotu na adres email: kontakt@intoart.pl.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy można znaleźć w naszym Regulaminie.
REKLAMACJE
Kupujący zobowiązuje się zwrócić dostarczone towary w stanie niepogorszonym ponad zmiany, będące wynikiem korzystania z towarów w sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towarów zobowiązuje się do zwrotu zakupionych produktów do sprzedawcy oraz pokrycia kosztów dostawy.
Aby dokonać zwrotu z tytułu reklamacji prosimy wykonać poniższe kroki:
- Pobrać i wypełnić formularz reklamacji.
- Wysłać wypełniony formularz reklamacji na adres email: kontakt@intoart.pl.
- Solidnie zapakować zwracane przedmioty i załączyć formularz reklamacji do paczki ze zwracanymi produktami.
- Wysłać paczkę na poniższy adres:
Artaj Paweł Baj
Ul. Lubostroń 37/59
30-383 Kraków
Tel. 668 019 913
Email: kontakt@intoart.pl
Paczkę można również wysłać do Paczkomatu InPost pod adresem:
Paczkomat KRA121M
Czerwone Maki 53
30-392 Kraków
Podając poniższe dane kontaktowe:
Artaj Paweł Baj
Ul. Lubostroń 37/59
30-383 Kraków
Tel. 668 019 913
Email: kontakt@intoart.pl
Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem.
Po otrzymaniu i zweryfikowaniu reklamacji przekażemy Państwu decyzję drogą mailową lub telefoniczną. Nastąpi to nie później niż 14 dni od dnia otrzymania reklamowanych produktów.
W przypadku niezgodności zamówienia z otrzymanymi produktami (np. błędna ilość, brak jednego lub kilku produktów, niezgodny produkt z zamówieniem) prosimy o kontakt mailowy na adres kontakt@intoart.pl, podając numer zamówienia lub numer faktury/paragonu oraz opis niezgodności.
Szczegółowe informacje na temat reklamacji można znaleźć w naszym Regulaminie.